Tijd om te gaan!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Elzing - WaarBenJij.nu Tijd om te gaan!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Elzing - WaarBenJij.nu

Tijd om te gaan!!

Door: Bart Elzing

Blijf op de hoogte en volg Bart

03 Juni 2017 | Nederland, Amsterdam

Het is bijna zover! In de nu nog grote chaos van mijn huis in Amsterdam typ ik dit eerste berichtje op een blog waarvan ik nooit had gedacht dat ik die überhaupt zou gaan bijhouden. Maar deze trip gaat in alle opzichten 'iets nieuws' worden, dus deze blog kan daar ook nog wel bij :D.

Zondagochtend 4 juni vertrek ik in alle vroegte naar Dar es Salaam, waar ik me vanaf 5 juni ga onderdompelen in de werving en selectie van vrijwilligers voor allerlei verschillende projecten in Tanzania. Ik zal in het begin vooral veel meewerven en meewerken om dan op termijn te gaan proberen om verbeteringen op allerlei vlakken van het recruitmentproces te gaan opzetten. Hiervoor zal ik veel met mijn lokale counterpart Musa gaan samenwerken, ik ben ook erg benieuwd om hem en de andere VSO-medewerkers te ontmoeten op het kantoor in Dar.

Dan als laatste nog even een bedankje aan alle vrienden, collega's, familieleden en andere mensen die ik nog vergeet. Dank jullie wel voor jullie aanwezigheid op feestjes en borrels, dank voor de mooie woorden en cadeaus en natuurlijk de goeie reistips!!! Ik kan wat dat betreft iedereen aanraden om eens in de zoveel tijd (tijdelijk) afscheid te nemen, de lovende woorden en mooie persoonlijke cadeaus vond ik echt geweldig om te ontvangen! Dank!!!

Via dit blog zal ik dus af en toe een update geven van mijn werkzaamheden en ervaringen in Tanzania, maar ik hoop ook op de hoogte te blijven van jullie mooie avonturen en belevenissen!

Nimefurahi sana!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Actief sinds 03 Juni 2017
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 8586

Voorgaande reizen:

04 Juni 2017 - 20 Januari 2018

VSO Volunteering in Tanzania

Landen bezocht: